مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


سرعت لود شیت سایت خویش را آزمایش نمائید.
واقعیت دشوار میباشد ولی بازدیدکنندگان چشم به راه لود تارنما نمی‌مانند و مسیر بازدید خویش را تغییر و تحول میدهند. 47 درصد از بازدید کنندگان انتظار دارا هستند تا یک کاغذ سایت در دو ثانیه بار گذاری گردد. با در لحاظ به دست آوردن این قضیه، مسلما از یک ابزار سرعت بار گذاری صفحه ها استعمال فرمایید و بوسیله آن محاسبه فرمائید که آیا وبسایت شما در هر دو سیستم دسکتاپ و تلفن همراه، قابل انجام باشد و با سرعت کافی بار گذاری خواهد کرد. در حالتی که سرعت  بار گذاری سایت شما آرام میباشد، میتوانید موردها تحت را آنالیز  فرمایید:

1- مقیاس قابل قبولی برای تصاویر وبسایت خویش گزینش نمائید تا در طول نیاز فشرده سازی تصاویر به صورت خود کار صورت بپذیرد و تصاویر کوچک خیس باشند.

2- کوکی مرورگر را فعال نمائید تا سایت نیازی به اخذ داده ها تکراری بازدیدکنندگان در هر بازدید نباشد .

3- وسعت CSS تارنما خویش را با ابزارهای مطلوب seo فرمایید.

4- تعداد افزونه ها را در وب سایت خویش کاهش دهید، چون آنها میتوانند سرعت بار گذاری تارنما شما‌را کاهش دهند و در بعضا موردها سبب فساد شوند.

 ناوبری وبسایت خویش را بی آلایش فرمایید.
بازدید کنندگان شما نباید به مشقت همت کنند تا آنچه را که نیاز دارا‌هستند پیدا نمایند. اگرنظم  نوار ناوبری شما با پیوند های بیش تر از حد زدوده شود آمار بازدید در سایت شما کاهش مییابد. همت نمایید مورد های مو جود در تارنما را نادر نمایید و صفحه ها اساسی را هرچه بیشتر قابل مشاهده نمائید.

کمتر بودن بهتر میباشد.
یک تارنما بهم ریخته دیدنی وجود ندارد. خوشبختانه، خلوت کردن صفحه ها، کاهش مطالب جانور در تارنما و ارتقاء قابلیت و امکان احضار شدن مطالب  فعالیت زمانبری وجود ندارد. از افزودن "خلأ" به صفحه های وبسایت خویش نگران نباشید، چون این عمل قادر است به بازدیدکنندگان تارنما شما یاری دهد تا بر محتوای اصلی سایت تمرکز نمایند. علاوه بر این از استعمال از اکران اسلاید یا این که چرخ فلک ها در شیت اساسی پرهیز کنید. دراین باره به ما اعتماد نمایید، زیرا خوا‌نندگان شما صرفا می‌توانند اطلاعاتی را بخوانند که در نگاه اولیه به دیده میرسند.

 

 افزودن CTA ها و تصاویر
پباده سازی قشنگ در وبسایت شما یک عمل معمولی به لحاظ رسد البته شفاف میباشد که اینکار برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان ضروری میباشد. با این حالا، افزودن CTA های جالب و قانع کننده نیز در جذب بیشتر بازدیدکنندگان نقش به سزایی دارا هستند.

اطمینان نتیجه ها نمایید که‌این CTA ها:

- مشتمل بر فعل های عملی باشند.

- دربردارنده لغات بیشتراز حد نباشند.

- دارنده ظواهر جالب و شعف‌آوری باشند.

 تعهد مشتری
نصیب مهمی از هر کسب و فعالیت، جذب مشتری و رضایت مندی آن‌ها میباشد. طراحی سایت در شرایطی‌که مشتریان بالقوه و بالفعل شما نتوانند راهی برای برقراری رابطه با شما پیدا نمایند، اکثری از این اشخاص را از دست خواهید اعطا کرد. علاوه بر این، دسترسی شما به اشخاص متعددی از در میان می‌رود و در سود واحد سنجش جذب بازدیدکنندگان کاهش می‌دهد. کاغذ "تماس با ما" را تماما شفاف پباده سازی فرمائید. داده ها تماس خویش را به طور بدون نقص قرار دهید و این قابلیت را ساخت و ساز فرمائید که درصورتی که مشتریان سوالی دارا هستند، به راحتی بتوانند با شما تماس بگیرند. همینطور در رسانه های اجتماعی صفحه های فعالی را برای دسترسی به وب سایت خویش ساخت‌و‌ساز نمایید و پیوند آنان‌را در برگه اساسی اضافه نمایید. پیوند های دسترسی به رسانه های اجتماعی و مورد های به اشتراک گذاری داده ها در  رسانه ها جذب بازدید کنندگان را ارتقا میدهد و سبب ساز رضایتمندی آن‌ها میشود همینطور به شما چهت نیل به تیم ای بزرگتر از مخاطبان امداد خواهد کرد. این لینک و پیوند ها را را در کاغذ مهم خویش و همینطور در تحت محتوای وب لاگ خویش اضافه نمائید.

به بقیه موتورهای کاوش گر نیز دقت فرمائید.
همان گونه که می دانیم امروزه موتور جستجوی Google بیشترین ترازو بازدید و جستجوی یوزرها را دارا هست، البته ابدا نباید مرورگرهای مالامال قدرتی همانند فایرفاکس نادیده گرفت. این مرورگر به طور پیش فرض از موتور جستجوی Yahoo به کار گیری می نماید. بنابرین مورد نیاز میباشد علاوه بر موتور کاوش Google به درجه تارنما خویش در دیگر موتورهای کاوش همانند Yahoo و bing نیز دقت داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 22:55

بالاخره از کجا هاست بخریم؟

طراحی سایت کمپانی‌های متعددی می‌باشند که داعیه دارا‌هستند شایسته ترین هاست با آپ‌تایم 99.9 درصد و پشتیبانی 24 ساعت در 7 روز هفته و گارانتی رجوع 7 روزه یا این که حتی 1 ماهه را میدهند. البته حقیقتا کدامیک از کمپانی‌ها سرویس ها بهتری دارا‌هستند؟

 

کلید اینجاست هاست مطلوب خرید را می بایست از کسانی بپرسید که خودشان از سرویس ها یک‌سری کمپانی به کار گیری کرده‌اند و تماما با نوع سرویس ها این موسسه‌ها شناخت دارا هستند.

 

از سال 92 که وبسایت بورسینس راه اندازی گردیده، ما از هاست اشکال کمپانی‌های متعدد استعمال کرده‌ایم و قصد داریم به دنبال، تجربه خودمان را از یک سری سال به کار گیری از هاست‌ کمپانی‌های اهل ایران سرویس شما ارائه نماییم.

 

[graphs]

[graph title=”آی آر پاور اینترنت” score=”98″ color=”#81d742″]

[graph title=”پارس پک” score=”93″ color=”#891b1b”] [graph title=”هاست نت افراز” score=”93″]

[graph title=”طلا و جواهرات هاست” score=”90″ color=”#8224e3″]

[graph title=”برتینا” score=”85″ color=”#1aa0a3″] [graph title=”سرور پارس” score=”70″ color=”#898989″] [graph title=”نگاه پر‌نور پارس” score=”70″ color=”#159b61″] [/graphs]

 

درصدهای فوق کلیه براساس تجربه کاری که با کمپانی‌ها داشته‌ایم، بها به نسبت سرویس ها، پشتیبانی و مشتری مداری و بقیه فاکتورها داده شده‌است.

دقت داشته باشید که لینک و پیوند‌های داده گردیده به وبسایت‌ها لینک و پیوند رفرال میباشد.

 

توصیه آخری ما برای خرید هاست این میباشد:

 

در صورتی‌که که مهارت رئیس سرور و هاست را دارید و میتوانید هزینه بالاتری نیز پرداخت نمایید، خدمت‌های پارس‌پک شایسته ترین تعیین برای شماست. پارس پک سرویس ها و پشتیبانی با کیفیتی ارائه میدهد البته بها‌ سرویس ها نسبت به بقیه کمپانی‌ها فراتر میباشد. پارس پک سرویس ها بسیار خیر و خوبی ارائه می‌بخشید اما به جهت ارزش بالا ترجیح دادیم از کمپانی دیگری به کارگیری کنیم.

ورود به تارنما پارس پک (پلن پیشنهادی: هاست کشور‌ایران)

 

در‌حالتی که که موردها فنی اطلاعی ندارید یا این که نمی خواهید خودتان را سرگرم مسائل فنی هاست و سرور فرمایید و قصد دارید یک هاست مطلوب و باسرعت داشته باشید، پلن‌های VIP هاستینگ آی آر پاور اینترنت (Irpowerweb) شایسته ترین تعیین برای شماست. تارنما بورسینس نیز همین شرایط فعلی روی سرورهای VIP این مجموعه جای دارد و از سرویس ها و پشتیبانی آنان به طور کامل راضی هستیم.

ورود به وبسایت Irpowerweb (پلن پیشنهادی: هاست VIP)

 

در صورتی‌که که قصد دارید سایتی که فشار چندان متعددی روی آن وجود ندارد (بازدید کمتر از روزمره 4000 توشه) داراست فعال سازی فرمائید، روی یک هاست یکسری دامنه (Add on Domain) داشته باشید و از پشتیبانی خیر منفعت بگیرید، پلن‌های هاستینگ وبسایت نت افراز مورد نیکی برای شماست. استارت راه اندازی تارنما بورسینس و یکسری ماه نخستین با هاست نت افراز بود اما به جهت ارتقا منابع لازم به هاست دیگری نقل جای کردیم.

ورود به تارنما نت افراز (پلن پیشنهادی: طلایی)

 

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 23:47

 طراحی سایت 


وسعت بالای اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی ساخت وب سایت به خیر نشان می دهد که تقاضای متعددی درین حوزه وجود دارااست که به رویش کسب‌وکارهای آنلاین طی سال‌ها اخیر برمی‌خواهد شد. اکثری از اشخاص جدید‌عمل در دنیای کسب‌وکار آنلاین تصور می‌نمایند که با طراحی وب کلیه چیز مجموع شده‌است. این در حالی میباشد که صفحه آرایی وبسایت نو اولیه شیوه خواهد بود.

در حالتی‌که بخواهیم که صفحه آرایی وبسایت را به گویش بی آلایش توضیح دهیم می بایست خاطرنشان کرد که‌این عمل نمایی کلی از کسب‌وکار آنلاین شما میباشد. هر اندازه که‌این نما به صدق پباده سازی گردیده باشد، یوزرها و مشتریان شما نیز بیشتر حس راحتی کرده و در غایت نرخ تبدیل مشتری برای سایت متبوع بالا خواهد بود و اما برعکس.

نکات متعددی در پباده سازی یک وب سایت وجود دارااست که می بایست در حیث گرفته گردد. برای مثال، وب سایت بایستی به سیرتکامل‌ای پباده سازی خواهد شد که صفحه های متعدد آن از سرعت به نسبت قابل قبولی برخوردار باشند. مساله دیگر دعوا بر راز چگونگی چینش المان‌ها و همینطور صفحه ها گوناگون دسته‌بندی و بقیه صفحه های دیگر میباشد.

برای اکثری از اشخاص گرافیک وبسایت نیز اهمیت متعددی داراست. تارنما‌هایی با گرافیک ذیل معمولا نمی‌توانند در جذب مشتری چندان غالب فعالیت نمایند. ترازو دارایی متبوع برای طراحی وب سایت، به کار گیری از تخصص اپلیکیشن‌نویسان رشته‌ای، نوع استراتژی کسب‌وکار آنلاین، نوع اخلاق یوزرها و در غایت علائق و ذوق و سلیقه صاحبان تارنما، نقش انتخاب کننده‌ای در پباده سازی و صفحه آرایی آن دارا‌هستند.

ساخت سایت برای ما مشخص و معلوم می‌نماید که وب سایت متبوع دارنده چه المان‌ها، صفحه ها، دکوراسیون، گرافیک و حتی چه رنگی خواهد بود. این فعالیت به وسیله متخصصان کامپیوتر و اپلیکیشن‌نویسان شکل میگیرد. طراحی وب به خودی خودکار چندان پیچیده‌ای وجود ندارد. خصوصا آنکه فعلا اکثری از اشخاص به سمت یادگیری این فعالیت رفته‌اند.

ولی مساله از آنجا مقدمه می شود که شما بخواهید وبسایتی متناسب با استراتژی کسب‌وکار و همینطور علائق خویش داشته باشید. به این دلیل که غرض از ساخت هر کسب‌وکار آنلاین متعدد بوده و نمی‌اقتدار یک سایت با خصوصیت‌های فنی و ظاهری یکسان برای آنان در حیث گرفت. ضمن آنکه نیازها و علائق یوزرها هر یک‌سری وقت یکبار در گیر تغییر تحول می‌گردد، این مساله سبب ساز میشود تا شما هر از یک سری گهگاه نیاز به بازطراحی وب سایت خویش داشته باشید.

اهمیت بازطراحی تارنما چه می باشد؟
 

 

شما حتی در شرایطی‌که شایسته ترین تارنما را نیز پباده سازی کرده باشید، به احتمال زیاد پس از مدتی به بازدیزاین آن نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب بهتر آن میباشد که در به عبارتی در آغاز یک یا این که تعدادی کارشناس رشته‌ای در کنار خویش داشته باشید تا سایت شما‌را به حیث فنی بروزرسانی نمایند. به این ترتیب اکثر قریب به رخداد کسب‌وکارهای آنلاین گوناگون بعداز مدتی به باطراحی تارنما نیاز خواهند داشت.

در‌حالتی که بازطراحی وب سایت به صحت شکل گیرد، میتواند حاصل ملموسی برای شما داشته باشد که در‌پی قصد داریم به بعضا از بارزترین آن‌ها اشاره کنیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 186 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 16:46


6 خصوصیت و نکته که در  طراحی سایت اساسی میباشند
اکنون که دو غرض اصلی در طراحی وب چه میباشند، بگذارید در خصوصیت‌‌ها و تجهیزات یک وبسایت عالی ظریف‌خیس شویم و ببینیم که هنگام ساخت سایت شما می بایست به چه نکاتی اعتنا داشته باشید. رعایت این نکات و اصول در طراحی وب سبب ساز می شود تارنما شما تاثیر بسیار بهتری بر روی مخاطبان بگذارد و جايگاه های بهتری را نیز در گوگل بدست آورد.

سرعت بالای اینترنت‌وبسایت (Page Speed)
خودتان را مکان کاربرانی که از تارنما شما به کار گیری می‌نمایند بگذارید. وی به عبارتی کلیک‌کننده‌هایی می باشند که معنا حوصله کردن را به خیر نمی‌دانند و صرفا یک چیز برایشان اصلی میباشد؛ وصال به مقاله دلخواه در کسری از ثانیه! پس طبیعتاً هنگامی که استفاده کننده ناچار باشد خیلی چشم به راه اکران وبسایت شما بماند، هیچ بعید وجود ندارد که برگه شما‌را ببندد و به سراغ یک وبسایت دیگر برود. این قضیه همینطور تاثیری بی واسطه در درجه وب سایت شما در گوگل خواهد داشت.

ما یک نوشته ی علمی بدون نقص در مسئله سرعت تارنما و اهمیت آن منتشر کرده‌ایم. این نوشته‌علمی هم می تواند اهمیّت سرعت بالای یک سایت را برای شما شفاف نماید، هم به شما خاطر بدهد که چه گونه می توانید سرعت اینترنت‌وبسایت خویش را بسنجید.

ریسپانسیو بودن (Responsive) یا این که برخورد گرایی تارنما
ریسپانسیو بودن به‌این مفهوم میباشد که وب سایت شما خودش را با مجموع اندازه‌های برگه (کامپیوتر، تبلت و موبایل یاروهمدم) تطبیق دهد. این خصوصیت یاری می‌نماید که هر کسی با هر دستگاهی به راحتی بتواند از وب سایت شما استعمال نماید.

در سال 2015 بود که گوگل اعلام‌کرد جستجوهای صورت گرفته با گوشی بیشتراز 50% مجموع جستجوهای گوگل را مشتمل بر می شوند. برای تارنما شما هم عین همین قضیه راست گو میباشد. یعنی اکثر یوزرها شما با موبایل به سراغتان می آیند. پس بسیار اصلی میباشد که تارنما خویش را برای موبایل‌های تلفن همراه فراهم نمائید. ولی مساله تنها یوزرها نیستند. هنگامی که کاربری از روش تلفن همراه در گوگل کاوش می‌نماید، مرتبه‌های برتر برای تارنما‌هایی خواهد بود که ریسپانسیو می‌باشند، به دلیل آن که به کارگیری از آنان برای مخاطب موبایل شل‌خیس میباشد. پس ریسپانسیو بودن روی ترافیک تارنما شما از گوگل هم تاثیرگذار خواهد بود.

ما در نوشته ی علمی ریسپانسیو چه است و چرا اهمیت داراست به طور بدون نقص به مساله برخورد گرایی پرداخته‌ایم و طرق محاسبه ریسپانسیو بودن یک وب سایت را به شما گفته‌ایم.

داینامیک (Dynamic) بودن وبسایت
داینامیک یا این که پویا بودن اینترنت‌وب سایت، یکی‌از مفاهیم ابتدایی در طراحی وب سایت میباشد که آشنایی آن بسیار اهمیت دارااست. وقتی که وبسایت شما داینامیک باشد، نصیب‌های متعدد آن به یکدیگر متصل می‌باشند. یعنی از جملهً هنگامی که شما یک نوشته‌علمی تازه در بلاگ خویش منتشر می کنید، این نوشته‌علمی در ورقه مهم وبسایت شما نیز اکران داده میگردد.

زمانی که تارنما شما داینامیک باشد، بسط آن ریلکس میباشد. ولی در صورتی وب سایت شما استاتیک (غیر داینامیک) باشد، آن وقت اضافه کردن تجهیزات نو، وب لاگ‌نویسی و ... چندان ریلکس نخواهد بود. پس عملاً تارنما شما بیشتر از یک معرفی بی آلایش، کاربردی نخواهد داشت.

اما می بایست بدانید که ما در نوشته‌ی علمی ای مفصل‌خیس، مضمون‌ وبسایت استاتیک و تفاوت آن با وبسایت داینامیکرا تماما توضیح داده‌ایم. سفارش میکنیم برای ادراک بهتر قضیه، به‌این مقاله هم رمز بزنید.

وجود قابلیت و امکان بلاگ نویسی در وبسایت
محتوا، عضو طلاق‌ناپذیر عالم وب میباشد. زمانی شما در وب سایت خویش مطالب آموزشی در مورد کسب و کارتان داشته باشد، یوزرها ریلکس‌خیس به شما اعتماد می‌نمایند. البته برای آنکه بتوانید در تارنما خویش نوشته‌ی علمی منتشر فرمائید، ما یحتاج میباشد که وبسایت شما از قابل بلاگ نویسی پشتیبانی نماید. پس در حالتی‌که قصد دارید حضوری بدون شوخی در دنیای وب داشته باشید و صرفا به معرفی خویش بسنده نکنید، مطمئن گردید که تارنما شما وبلاگی دارااست.

پباده سازی ظاهری تارنما (User Interface)
ظواهر وبسایت شما اهمیت اکثری دارااست. ظواهر او‌لین چیزی میباشد که اعتنا یوزرها را به خویش جلب می‌نماید و قادر است تاثیر قابل توجهی روی آن ها داشته باشد. پس بایستی اعتنا ویژه‌ای به آن داشته باشید. 

فرض نمایید زمانی وارد یک منزل می شوید، شیوه‌ی تزئین و دکور داخلی منزل مجذوبتان می‌نماید و دیگر دلتان نمی‌آید از منزل خارج بیاید. یک اینترنت‌وب سایت هم به همین صورت میباشد. در حالتی‌که ظواهر اینترنت‌وبسایت مجذوبتان نماید و پباده سازی گرافیکی آن را دوست داشته باشید، به‌این مضمون‌ میباشد که وقت بیشتری را در آن صرف خواهید کرد. ظواهر وبسایت با کلمه و واژه User Interface (یا این که به اصطلاح UI) هم شناخته می گردد. 

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 27 شهريور 1399 ساعت: 13:17

طراحی سایت
هاست فروشگاهی جمهوری اسلامی ایران هاست
در بعدازظهر نو با ورود کامپیوتر و وب به معاش اشخاص، نصیب عمده‌ای از شغل های روزمره آن ها به‌شکل آنلاین انجام می گردد. روزمره اکثری از تراکنش‌های مالی افراد، دکان‌ها، تولیدکنندگان، موسسه ها آموزشی، کمپانی‌های خدماتی و… بر بستر وب شکل می‌پذیرد. این دستور خویش گزینش‌های بسیار متعددی را نیز برای خریداران و مشتریان به‌وجود آورده میباشد.خرید‌ و‌ فروش در ‌دنیای دیجیتال با اعتنا به امکاناتی که داراست، بسیار موردپسند اشخاص و کسب‌و‌امور قرار گرفته میباشد. از مهم ترین خصوصیت‌های آن می‌اقتدار به عدم الزام به مراجعه حضوری، کاهش رفت‌و آمد‎‌ در سطح شهر، حذف هزینه‌های بالا برای خرید و یا این که اجاره دکان‌ سنتی، توسعه بازار مقصود، ارتقا مشتریان، جهانی‌شدن تجارت‌ و در غایت پشت‌راز گذاشتن مرزهای در میان کشورها و شهرها اشاره نمود.

در اکثری از کسب و امور علاوه بر تجارت سنتی و مغازه فیزیکی، داشتن یک اینترنت­تارنما برای معرفی تولید ها و فروش آنلاین سبب به ارتقاء اعتبار آن فن گردد. یوزرها متعددی را به سمت خرید غیرحضوری سوق میدهد و این خویش تبلیغ خیر و خوبی خواهد بود. عرضه محصول ها و سرویس ها در دنیای دیجیتال بی‌وقفه و فارغ از تعطیلی میباشد، لذا می تواند به رونق بیشتر کسب‌و‌عمل بیانجامد.

هاست فروشگاهی جمهوری اسلامی ایران هاست
هاست فروشگاهی مطلوب چه خصوصیت هایی دارااست؟
قدم نخستین آغاز یک معامله آنلاین تثبیت دامنه، تنظیم هاست و پباده سازی در قالب مطلوب فروشگاهی میباشد که در‌این نوشته‌علمی به محاسبه آن ها و تعیین مطلوب این قسمت‌ها می‌پردازیم.

تثبیت دامنه:
تعیین اسم برای تثبیت دامنه‌ که مطلوب با فعالیت شما باشد و افزون بر آن طبق حوزه‌ جغرافیایی کار مغازه تعیین خواهد شد. این نکته در بهبود seo تارنما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و رده بهتری را در موتورهای کاوش به‌وب سایت میدهد.

ارائه پسوندهای نو از سمت ICANN تعیین را آسوده‌خیس نموده است و شما میتوانید دامنه با پسوندهای تازه و تماما هم خوانی با نوع سرویس ها خویش به‌تثبیت برسانید.

از جواز های دکان اینترنتی چه می دانید؟


هاست:
قرار به چنگ آوردن داده ها دکان بر روی یک میزبانی کیفیت بالا که از مهم ترین ویزگی‌های آن می‌اقتدار به ذیل‌ساخت‌و‌ساز طاقت فرسا‌افزاری توانا سرور صاحب خانه، امنیت داده ها وب سایت، سرعت لود مطلوب، پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمت‌دهنده، Uptime بالای خدمت و… اشاره نمود.

 

قالب فروشگاهی:
فعال‌سازی دکان اینترنتی در یک قالب استاندارد که برای یوزرها بی آلایش و جالب باشد. معرفی محصول ها و کالاها به خیر و خوبی صورت پذیرد و مورد‌های ما یحتاج تثبیت یا این که پرداخت پیشنهاد به‌راحتی در دسترس باشد.


مغازه ساز جمهوری اسلامی ایران‌هاست
یک راه‌حل راحت، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

دکان آنلاین فعال‌سازی نمائید
قالبی که در آن قابلیت فعال شدن درگاه پرداخت آنلاین، تمجید تولیدها، اضافه کردن سبد خرید، رئیس حمل‌و‌نقل و اجزای مهم یک مغازه اینترنتی به‌راحتی وجود داشته باشد.

روزمره دکان‌های آنلاین نوظهور بخش اعظمی را در دنیای آپدیت وب خوا‌هیم روئت کرد البته یکسری درصد از آنان پیروز می‌باشند؟ به چه یکسری می‌قدرت اعتماد کرد؟ چه‌گونه می‌قدرت یک مغازه اینترنتی فعال سازی کرد؟

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 18:33

 

قالب های دکان ساز پرتال

 

- وب سایت‌تان عکس العمل‌گرا (فراهم برای تلفن همراه و تبلت) میباشد

طراحی سایت حقیقت از الگوریتم تازه گوگل به نام mobile first index چیزی شنیده‌اید؟ گوگل با این الگوریتم نو به طور رسمی بیان کرد که در آغاز ورژن گوشی وبسایت شما‌را چک می‌نماید. حتی در‌حالتی که در ابزارهای تحلیلی به اخلاق یوزرها‌تان نگاه فرمایید، میبینید که بیشتراز ۶۰ درصد آن ها وب سایت را با تلفن همراه یا این که تبلت گشوده کرده‌اند. پس ساخت وب سایت ریسپانسیو که در هر دستگاهی قابل دسترسی باشد، مسئله بسیار مهمی میباشد. تارنما های پرتال، تمامی ریسپانسیو میباشند و از این بابت خیالتان ریلکس باشد.

 فوری، مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد

آیا میدانید برای داشتن یک وبسایت فن‌ای با به کار گیری از طریق‌های طراحی وب معمول در بازار، بایستی دست‌کم مبلغ ۵ میلیون تومان هزینه فرمایید؟! البته این کل قصه وجود ندارد و شما بایستی در کنار این هزینه، هزینه‌های مدیر، فراگیری، پشتیبانی و… را نیز به طور جدا بپردازید.

ولی با به کار گیری از سیستم وب سایت‌ساز و مغازه‌ساز پرتال، در سریع‌ترین دوران ممکن حتی کمتر از یک ساعت و ولی با هزینه‌ای بسیار مطلوب، تارنما فروشگاهی رشته‌ای خواهید داشت.

در مقابل در صورتی مغازه ساز پرتال را داشته باشید، نیازی به هیچ یک از این هزینه‌های سرازیر نخواهید داشت. فقط یک هزینه (بسیار مطلوب) نخستین می پردازید، آن گاه، فقط یک هزینه تمدید هر ساله که آن هم دربرگیرنده تخفیف میباشد را می پردازید. این هزینه در مقابل درآمدی که قرار میباشد تا چندین ماه دیگر بخش‌تان گردد، هیچ میباشد!

- مدام یاور برای رویش کسب‌و‌کارتان خواهد بود

پرورش و بازاریابی یک وب سایت اینترنتی نیاز به تخصص و علم کافی و شناخت با بازار داراست. به این ترتیب بهتر میباشد مدام از متخصصان و مشاورانی در مورد بازاریابی دیجیتال برای رویش و گسترش کسب‌و‌فعالیت خویش یاری بگیرید. پرتال نیز بعداز پباده سازی و طراحی سایت، شما‌را صرفا نخواهد گذاشت و هر مدت که بخواهید در کنار شما خواهد بود تا کسب و فعالیت خویش را هر روز بیشتراز پیش، رونق دهید.

پرتال محصولی از کمپانی رسانه تجارت نوین میباشد که در زمینۀ بازاریابی دیجیتال فعالیت می کند و سرویس ها پهناور‌ای را دراین باره به طور تخصصی به کسب‌و‌شغل های آنلاین، ارائه میدهد. بدین ترتیب پرتال فقط در موضوع ساخت سایت همدم شما وجود ندارد، بلکه در شکل رغبت در مسیر پرورش کسب و کارتان نیز شما‌را ملازمت و همراهی خواهد کرد.

- امکات عودت وجه بعداز خرید وجود دارااست

سیستم پرتال، همواره در سعی میباشد تا شایسته ترین سرویس ها و تجهیزات را با قیمتی مطلوب به مشتریان خویش ارائه دهد. با این وجود، در شرایطی‌که در استعمال از سیستم مغازه‌ساز پرتال برای طراحی وب سایت فروشگاهی خویش، حس کردید این سیستم پاسخگوی نیازهای شما وجود ندارد و یا این که به هر دلیلی از پشتیبانی پرتال رضایت نداشتید، این قابلیت و امکان برای شما مهیا شده‌است تا یک ماه بعداز تنظیم هر مورد از پکیج‌های پرتال، درخواست برگشت وجه فرمایید.

سخن پایان

در‌این نوشته‌ی علمی کوشش کردیم تا شمارا با مقدمات و فرایند ایجاد یک مغازه اینترنتی فن‌ای آشنا سازیم. همینطور دکان‌سازهای جان دار در بازار را معرفی و خصوصیت‌های هرمورد را شرح دادیم. پیرو نیز با معرفی سیستم مغازه‌ساز پرتال به محاسبه تجهیزات و خصوصیت‌های آن تحت عنوان سیستمی مطلوب برای ایجاد و فعال سازی یک دکان اینترنتی فن‌ای، پرداختیم.

چنانچه شما هم تصمیم دارید از سیستم مغازه‌ساز پرتال برای فعال سازی یک مغازه اینترنتی و رونق دادن به کسب و فعالیت خویش به کارگیری فرمایید، مجموعه کارشناسی و پشتیبانی پرتال در هر ساعت از شبانه روز به طور به طور کامل بدون پول، فراهم پاسخگویی به مجموع سئوالات شما در مورد ایجاد و فعال‌سازی مغازه اینترنتی، جذب مشتری، بازاریابی و فروش آنلاین، می باشد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت: 0:17

پیج فروشگاهی

تا یکسری وقت پیش، به یاری دکان اینستاگرام و تگ کالا، به راحتی وب سایت و ورقه اینستاگرام، به هم متصل می‌شدند؛ البته متأسفانه مدتی میباشد که‌این قابلیت و امکان در کشورمان تحریم شده‌است. ولی ما بدون شغل ننشستیم و کارایی کردیم تا مکان ممکن جایگزینی برای آن آماده کنیم.

یک خبر خوب: اخیرا قابلیت و امکان جدیدی به طراحی سایت پرتال اضافه شده‌است که دقیقا مطلوب شماست. چطور؟ این نرم‌افزار نو، روند تثبیت پیشنهاد و خرید را معمولی می‌نماید. با قرار دادن پیوند هر مال در پست یا این که استوری، مشتری سریع وارد کاغذ تثبیت توصیه گردیده و جنس را پس از دو سه مرحله خریداری می‌نماید. در حالیکه تا تا قبل از این، ناچار بود 5 یا این که 6 مرحله را تا خرید طی نماید.

چنانچه می خواهید این امکان را از مجاورت ملاحظه کنید، در پنل مدیریتی وبسایت خویش، اپلیکیشن "خرید سریع" را فعال نمائید.

هزینۀ ساخت و ساز مغازه اینترنتی چقدر میباشد؟
مطلقا یکی‌از دلایلی که شما‌را به سمت ساخت و ساز مغازه اینترنتی کشانده میباشد، هزینه ناچیز آن نسبت به فعال‌سازی یک مغازه فیزیکی بوده میباشد. ولی خیر در معنای بدون پول بودن آن! ابدا چرا از چیزی مانند وبسایت فروشگاهی که می تواند درآمد میلیونی در روز برای‌تان داشته باشد، انتظار بدون‌پول بودن دارید؟

در مقالۀ هزینه فعال‌ساز‌ی دکان اینترنتی، گفته‌ایم که هزینۀ طراحی وب سایت فروشگاهی از پایین 500 هزار تومان استارت گردیده و تا 100 میلیون تومان هم میرسد. ولی هزینه‌ای که برای شما داراست، هیچ یک از این دو گزینه وجود ندارد. خودتان به کاغذ تعرفه‌هابروید و هزینه‌های بسته‌های فروشگاهی پرتال را ببنید.

خواهید رویت کرد، که‌این هزینه نسبت به درآمد یک‌سری برابری (در ماه) که قرار میباشد در آینده از مغازه‌تان درآورید، بسیار ناچیز میباشد. در صورتیکه این هزینه به نظرتان زیاد میباشد، یعنی تصمیم ندارید، دکان غالب و پرفروشی داشته باشید؛ پس خیلی شل بیخیال آن گردید!

درآمد نتایج از تولید مغازه اینترنتی تعدادی برابر هزینه آن میباشد

یک صحبت مانده میباشد!
ما مشتریان متعددی مانند آقای محمودی داشته‌ایم که با یاری دکان اینترنتی، توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند؛ در مقابل مشتریانی هم بوده‌اند، که فروش موفقی نداشته‌اند! هر دو دسته، خودشان تعیین کرده‌اند که برنده شوند یا این که باخت بخورند. مثل خویش شما که تصمیم می گیرید، چه آینده‌ای برای مغازه‌تان رقم بزنید.

ساخت و ساز دکان اینترنتی، صرفا نصیب کوچکی از مسیر میباشد؛ سایر راه و روش به مهارت‌های فروش و فعالیت کردن روی وبسایت‌تان بستگی دارااست. میگوییم پرتال تعیین قابل قبولی میباشد: زیرا ساخت و ساز دکان با آن، فقط یک ساعت ارتفاع میکشد، زیرا فعالیت با آن بسیار ریلکس میباشد، زیرا پشتیبانان 24 ساعته در دسترس شما می باشند؛ پس به مکان گذراندن وقت روی طراحی وب، یادگیری و حل اشتباهات، مدت و انرژی‌تان را روی ارتقاء فروش متمرکز میکنید. این چیزی میباشد که هم شما میخواهید، هم ما!

با اینکه قرار شد، از به عبارتی نخست با ما هم پا باشید، ولی در‌حالتی که هنوز دکان‌تان را ساخت نکرده‌اید، با کلیک روی پیوند ذیل، او‌لین قدم پباده سازی مغازه اینترنتی‌تان را بردارید:

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 1:00

طراحی سایت
شاید برای شما این پرسش اتفاق افتاده که چه طور وب سایت بسازیم و شایسته ترین روش برای ساخت وب سایت بدون‌پول چه میباشد و سوالاتی از این قبیل که می خواهیم در‌این عصر آموزشی به طور کامل مجانی به‌این سوال ها جواب دهیم.

نحوه­‌های کسب درآمد در همه عصر‌­ها با دقت به نیازهای آن زمان گوناگون میباشد. اکنون هر شخص چهت نیل به استقلال مالی و کسب درآمد مستلزم داشتن تدبیر از کسب‌وکار اینترنتی میباشد. همینطور لازمه‌­ پیشرفت کسب‌وکارهای سنتی تبدیل آنان به کسب‌وکارهای آنلاین می‌­باشد.

همگی کسب‌وکارهای سنتی نیاز دارا‌هستند، تا خویش را بادانش روز عموم هماهنگ نمایند و از طریق‌های سنتی به سمت شیوه‌های نوین کسب درآمد تغییر تحول مسیر دهند. امروزه نیاز میباشد، تا تمامی ما یک کسب‌وکار اینترنتی داشته باشیم و روزبه‌روز دراین مورد مورد ها جدیدتری را خاطر بگیریم.

داشتن درآمد کافی فارغ از نیاز به تخصص و سرمایه، ایده‌­آل کلیه اشخاص میباشد. آشنایی نیازهای اشخاص جامعه و جواب بدین نیازها سبب توسعه و گسترش کسب‌وکار اینترنتی ­می‌­گردد­. وصال به درآمد ایده‌­آل سوای احتیاج به نرم‌افزار­‌نویس و هزینه‌­های مازاد و صرفا با ابداع از خصوصیت­‌های این کسب‌وکار میباشد. پس بیایید همین‌شرایط کنونی در مسیر کسب درآمد اینترنتی (کسب درآمد در خواب) گام بگذارید.

خب در صورتیکه قصد دارید یادگرفتن را بدون‌پول استارت فرمایید مطالعه این نوشته‌ی علمی را ادامه بدهید و با مبانی مقدماتی ساخت و ساز اینترنت‌تارنما اینترنتی آشنا گردید.

چه طور تارنما بسازیم

به چه شکل وب سایت بسازیم؟ یادگرفتن ساخت وب سایت بدون پول
چه‌گونه وب سایت بسازیم؟ یادگرفتن ساخت وب سایت مجانی
در‌این فراگیری قصد داریم برای شما روند فعال‌سازی یک تارنما را توضیح دهیم. و حتی مورد ها مطلوب و کاربردی که اکثر طراحان وب سایت برای فعال سازی یک تارنما به عمل میبرند را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همپا باشید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما توضیح می‌­دهیم به چه شکل تارنما خودتان را از صفر بسازید. پس‌ از طی کردن مراحلی که در اینجا به آن اشاره می‌­کنیم به‌راحتی می­‌توانید تارنما خودتان را فعال سازی فرمایید.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 23 شهريور 1399 ساعت: 2:12

طراحی سایت

تعیین اسم و دامنه مطلوب برای دکان آنلاین
گزینش اسم و دامنه مطلوب برای مغازه آنلاین
البته به هرحال دامین یک دکان آنلاین بایستی به شکلی تعیین گردد که جستن آن فی مابین میلیون‌ها وبسایت ریلکس باشد و مثال‌های شبیه کمتری برای آن وجود داشته باشد. گزینش و تثبیت دامنه، هزینه ی مقداری داراست البته استراتژی مطلوب و اعتنا به فاکتورهای متفاوت آن میتواند تأثیر بزرگی بر آینده کسب و عمل اینترنتی شما داشته باشد. در‌صورتی‌که همچنان سوالی درباره با دامنه دارید، می‌توانید مقاله "دامنه چه می‌باشد و به چه شکل تثبیت میگردد؟" و "به چه شکل یک دامنه خوب برای تارنما خویش گزینش کنیم؟" را در پرتال مطالعه نمائید.

قدم دوم؛ پباده سازی، ساخت و ساخت و ساز نمای داخلی مغازه
اکنون که فضای میزبانی (Host) و دامنه (Domain) مایحتاج را برای دکان خویش تعیین کرده‌ایم و وسعت هاست و اسم دامنه خویش را با اعتنا به انتظار خویش از سطح بازار، قضیه مغازه، تعداد کالاهای دکان و... در حیث گرفته‌ایم، می بایست به سراغ ساخت و ساز و ایجاد نمای داخلی دکان برویم.


درباره‌ی مغازه اینترنتی و وب سایت های فروشگاهی، این مرحله تحت عنوان گزینش یک cms یا این که سیستم رئیس محتوا شناخته میشود که یک گزینش فوق العاده اصلی میباشد. اما در عین اکنون، احتمالاً برای اشخاص مبتدی چندان معمولی وجود ندارد. به صورت نمونه اشخاصی که دوست دارا هستند یک دکان فیزیکی شیک و مشتری پسند داشته باشند، معمولاً از طراحان دکورا سیون برای فضای داخلی دکان فیزیکی استعمال می‌نمایند.

ولی درباره‌ی ساخت وب سایت دکان اینترنتی این مرحله به طور خرید وب سایت ساز و دکان ساز یا این که به کارگیری از سیستمی مجانی فارغ از پشتیبانی معرفی می گردد که نسبتاًً نصیب اساسی هزینه فعال سازی وب سایت را دربرگیرنده می شود. در طول گزینش سیستم رئیس محتوا یا این که مغازه ساز آنلاین می بایست اعتنا فرمائید که تجهیزات اساسی همانند درج جنس، مقاله، نوشته‌ی‌علمی، حیث یوزرها، مقایسه محصو، فرم ساز و بقیه موردها دلخواه شما وجود داشته باشد و از حیث گرافیکی نیز قالب های زیبایی برای ویترین مخاطبان شما داشته باشد تا جذابیت استعمال از دکان اینترنتی را همانند ویترین و دکورا سیون مغازه فیزیکی ارتقا دهد. بعضی از سیستم های مدیر محتوا بدون‌پول و سوای پشتیبانی (حمایت کننده تلفنی و ایمیلی) برای ساخت و ساز مغازه اینترنتی عبارتند از وردپرس (ووکامرس)، جوملا، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ اما در شرایطی که که بخواهید از سیستمی به کارگیری نمایید که عمل را برای شما بی آلایش خیس نماید و شمارا در هر مرحله از تولید دکان موعظه نماید، میتوانید از سیستم های مغازه ساز همچون پرتال به کار گیری فرمائید.

سیستم رئیس محتوای خویش را برای مغازه گزینش فرمائید.
سیستم رئیس محتوای خویش را برای دکان گزینش نمائید.
 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 171 تاريخ : جمعه 21 شهريور 1399 ساعت: 1:09


مجوزهای موردنیاز برای راه اندازی مغازه اینترنتی

 

دقت: تارنما ما *ژوپیتر* یک وب سایت آموزشی با قابلیت و امکان دانلود مجانی میباشد. از طرفی ژوپیتر دکان آنلاینی میباشد که هر ۳ سبک بالا را ارائه می‌نماید (فروش کتاب یا این که فراگیری‌های فیزیکی که از روش پست ارسال میشود – فروش خدماتی همانند پباده سازی دکان‌ آنلاین – فروش فولدر‌های آموزشی دانلودی، وبیناری و …)

از مهم ترین مزایای مغازه آنلاین:

از مهم ترین مزایای طراحی سایت این میباشد که: بازدیدکنندگان میتوانند اشکال کالاها و سرویس ها مو جود را ببینند بها‌های آن‌ها‌را ببینند و با یکدیگر مقایسه نمایند. همینطور در هر ساعت از شبانه‌روز قابلیت تثبیت توصیه و پرداخت آنلاین قابلیت‌پذیر میباشد.
معمولاً در نزدیکی هر کالا، دکمه‌ای برای خرید وجود دارااست که یوزرها میتوانند از روش آن سفارششان را تثبیت نمایند. در شرایطی که کالایی فیزیکی خریداری خواهد شد پیاله یک‌سری ساعت تا تعدادی روز (معمولاً ۱ الی ۷ روز) کالای مربوطه بوسیله پست یا این که پیک برای خریدار ارسال می‌گردد و در شرایطی که فرآورده خریداری‌گردیده یک فولدر دانلودی باشد استفاده کننده فورا بعد از خرید، می تواند پوشه خریداری‌گردیده را دانلود و به کارگیری نماید.

 

بعضا تجهیزات یک مغازه آنلاین (پهناور‌ترین تفاوت اینترنت‌وب سایت با دکان اینترنتی):
۱- ویترینی دیدنی از کالاهای دکان (تصاویر محصول ها همدم با ارزش، تخفیف ویژه، توضیحات و … برای مثال دکان اینترنتی تیک‌بنا )
۲- قابلیت گزینش ارزش برای هرکدام از کالاها
۳- قابلیت و امکان تهیه و تنظیم کمپین‌های فروش (برای مثالً فروش ویژه نوروز)
۴- قابلیت و امکان تمجید کوپن تخفیف برای بعضی از مشتریان خاص (بر طبق استراتژی‌های دکان)
۵- اکران لیست سفارشات به‌شکل جدولی و قابلیت و امکان معدود‌وزیاد کردن تعداد یا این که مقدار هر کدام از سفارشات (سبد خرید)
۶- توده‌آوری داده ها خریداران دربرگیرنده اسم و اسم‌خانوادگی، پست الکرونیکی، تلفن همراه، نشانی و … جهت بازاریابی‌های آینده (این داده ها در هنگام خرید، از مشتریان گرفته می گردد)
۷- قابلیت خرید آنلاین و واریز وجه به امداد خصوصیات روی کارت + سر دوم کارت (پهناور‌ترین تفاوت اینترنت‌تارنما با مغازه اینترنتی)

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 14:38

طراحی سایت
"برای اطلاع از طریق به حساب آوردن هزینه طراحی وب سایت مخصوص اینترنت وان اینجا کلیک فرمائید. برای مشاهده قالب های پیش ساخته اینترنت وان خرید تارنما مهیا شرکتی را کلیک نمایید. طراحی وب شرکتی ، غرض معرفی و اکران مثال کاها و سرویس ها یک موسسه یا این که کمپانی میباشد. به جهت به کار گیری زیاد یوزرها از وب، دارا بودن سایت مخصوص برای شرکت های، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه ی مثبتی به حساب آورده می شود.
با قرار دادن تولیدات در تارنما ، قابلیت و امکان دسترسی به عکس، ویژگی ها و بها تولید ها سهل و آسان گردیده و برای تعداد اشخاص متعددی مهیا می‌گردد. وبسایت شرکتی شیوه ارتباطی نیکی جهت برقراری رابطه مشتریان نیز هست. در واقع معرفی تولیدات در وب سایت شرکتی ، خویش نوعی بازاریابی اینترنتی میباشد.

طراحی وب

مزایا ساخت سایت شرکتی
سایت فروشگاهی تحت عنوان یک ابزار مدرن جهت ارتقاء اعتبار کسب و عمل آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. تارنما فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آنها‌را به سمت کمپانی شما سوق می‌دهد.
تارنما شرکتی این قابلیت را آماده می کند که در کل ساعت ها شبانه روز داده ها و تجهیزات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و ارتقاء اعتبار کمپانی و همینطور ارتقاء اعتماد مشتریان را در‌پی خواهد داشت.
به صرفه بودن طراحی وب شرکتی
در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه ساخت سایت شرکتی در دراز بازه بسیار به صرفه خیس خواهد بود. بدین ترتیب هزینه سایت شرکتی تحت عنوان ابزاری توانمند جهت تبلیغ مستمر و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه میباشد.
ساخت وب سایت شرکتی و برتری نسبت به رقبا
امروزه شرکت ها متعددی دارنده تارنما بوده و کار های زیاد و حضور پررنگی دراین مورد دارا‌هستند. عدم کار کمپانی شما در این باره، سبب ساز می‌گردد که مشتریان بالقوه خویش را از دست بدهید. بعضا از شرکت های سرویس ها فروش و بعد از فروش خویش را در تارنما خویش ارائه می‌دهند. افزون بر آن ، فرآیند معرفی تا فروش متاع را به وسیله سایت خویش انجام میدهند. بدین ترتیب به گروه فروش احتیاج نخواهند داشت. طراحی سایت شرکتی در‌حالتی که به سیرتکامل  ای باشد که رابطه صحیح فی مابین مشتریان بالقوه و کسب و فعالیت خویش تعامل ساخت کند.

طراحی سایت
غرض از طراحی وب شرکتی
1) ساخت سایت شرکتی قابلیت و امکان خرید از طریق اینترنت را به شکلی سهل و آسان و سریع آماده می کند.
2) می قدرت از روش تبلیغات بنری درآمدی را برای تارنما ساخت و ساز فرمایید.
3) با به کار گیری از سایت شرکتی به جهت اینکه در مصرف صفحه صرفه جویی میگردد؛ با دور و بر زیست همگام می‌باشد.
با ساخت وب سایت شرکتی و سئو محتوا وب سایت، بعد از شناخته شدن وب سایت به وسیله موتور کاوش گوگل، هنگامی که استفاده کننده درپی متاع یا این که سرویس ها مرتبط با کمپانی شما هست؛ سایت شما در نتیجه ها کاوش اکران داده گردیده و این دستور برای وبسایت شما بازدید کننده ساخت کرده و حتی می‌تواند سبب ساز به خرید کالا یا این که سرویس ها شما بشود.
تارنما مطلوب به شما امداد خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته گردیده و کسب و فعالیت خویش را بهبود ببخشید. طراحی وب مطلوب و همینطور رعایت نمودن seo وب سایت از پیش نیازها درین دستور می‌باشد. تیم کارشناس طراحی وب اینترنت وان از نخست تا انتهای این مسیر یار و همدم شما خواهد بود.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 0:10

داد و ستد متاع و ارائه سرویس ها

وب سایت های معامله کالای تازه و استوک در سراسر جهان جالب بوده میباشد و طرقداران متعددی را به سمت خویش جذب کرده است . درج اطلاع رسانی مجانی برای داد و ستد ، درج اطلاع رسانی استخدام ، درج اطلاع رسانی ارائه سرویس ها شغل ها خانگی و ... از دیدنی ترین قسمت های این تارنما ها میباشد . از مثال های غالب اهل ایران می شود به دیوار و شیپور اشاره کرد .

برای مشاهده طراحی اپلیکیشن گردیده بوسیله کمپانی پیشگامان بر روی بنر ذیل کلیک فرمایید

پباده سازی نرم‌افزار گوشی

در شکل قصد به تماس بوسیله کارشناسان ما لطفا فرم پایین را کامل شدن فرمائید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد

 

برای توصیه نرم‌افزار با ما تماس حاصل نمایید و از مشورت بدون‌پول ما به کارگیری فرمایید



امروزه با رویش و توسعه و گسترش تکنولوژی، هر روز شاهد پیشرفت دیگری هستیم. به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند و گوشی ها به بخشی طلاق ناپذیر در معاش بخش اعظمی از اشخاص تبدیل شده‌است. شاید پیشرفت روز افزون تکنولوژی های نو بر روی تلفن همراه های هوشمند برهان جذابیت بیشتر گوشی باشد. بخش اعظمی از صاحبان کسب و عمل و فعالیت آفرینان تیز میان و آینده نگر از تجهیزات نرم‌افزار ها برای پیشرفت رشته و عمل خویش استعمال می نمایند. پیرو بعضا از مهم‌ترین مزایای نرم افزار تلفن همراه را در گسترش کسب و فعالیت نظارت می‌کنیم.

مارک سازی
با پباده سازی برنامه گوشی می‌توانید شعار مارک و لوگوی خویش را مدام در معرض رویت کرد یوزرها میلیونی گوشی قرار دهید. این دستور به شما یاری می نماید که در ضمیر ناخود مطلع مشتریان نفر نخستین باشید. به‌این مضمون‌ که زمانی مشتری به یک مال و خدماتی نیاز داراست، در بالا به لوگو و مارک شما که در ذهن وی نقش بسته ، می‌پندارد. یک کدام از مزایای نرم افزار تلفن همراه حضور مداوم و برجسته مارک شما در مقابل چشمان مشتریان میباشد که همین تمایز موجب برتری از دیگر رقبا میگردد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 23:16


انتقاد بودن معاملات

عیب گیری بودن معاملات در مغازه های اینترنتی نیز قادر است یکی‌از مزایای پباده سازی دکان اینترنتی برای صاحب و مالک این نوع از وبسایت ها به شمار برود. شاید تا به هم اکنون با اشتباهات بسیار عمده ای که در معاملات نسیه به وجود آمده، مواجه گردیده باشید. با ساخت سایت فروشگاهی این قابلیت و امکان به وجود می‌آید که بتوان کلیه معاملات را به طور نقدی انجام بخشید. ولی در شکل طراحی وب دکان اینترنتی می بایست جهت اعتماد سازی مشتریان نیز اقدامات مورد نیاز شکل بگیرد. چون تا اعتماد مشتری جلب نشود، تصمیم به خرید و فروش از روش وب پیدا نمی نماید.

 

پتانسیل بالای رویش طراحی سایت
از سایر مزایای پباده سازی دکان اینترنتی می شود به پتانسیل رویش مغازه اینترنتی اشاره نمود. معمولا مغازه های اینترنتی با هیچ سیرتکامل محدودیت خاصی مواجه نمی باشند. به این ترتیب با طراحی وب فروشگاهی ماهر می قدرت اشکال و اقسام محصول ها را جهت فروش عرضه کرد. این خصوصیت سبب میگردد تا یک شخص بتواند بعد از سپری شد بازه مدت خیر چندان طولانی، به درآمد بسیار بالایی از دکان اینترنتی رسد. به این ترتیب ساخت سایت مغازه اینترنتی میتواند آیتم ای بسیار مطلوب برای فعال‌سازی کسب و عمل لبریز منفعت باشد.

طراحی وب سایت فروشگاهی بدون‌پول
یکی‌از مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی بدون‌پول قابلیت و امکان تجربه فعال‌ساز‌ی دکان اینترنتی سوای صرف مخارج بسیار زیاد است. بنابراین کسانی که قصد دارا هستند با کمترین هزینه دکان اینترنتی متبوع خویش را داشته باشند، میتوانند از سرویس ها ساخت وب سایت فروشگاهی مجانی استعمال نمایند. طراحی وب سایت فروشگاهی مجانی قادر است همگی تجهیزات یک وبسایت فن یا این که را در دست مخاطب قرار بدهد تا بتواند پیش از صرف مخارج بالا، مدیر مغازه اینترنتی را تجربه کند. طراحی وب فروشگاهی بدون‌پول می‌تواند برای عده ای که مبتدی و تازه کار می‌باشند، آیتم ای بسیار مطلوب و کاربردی باشد. چون این اشخاص نیاز دارا هستند تا در آغاز به طور آزمایشی یک تارنما فروشگاهی را اداره نموده و در شکل رضایت بی نقص و چک توان های خویش، به عمل دراین باره ادامه بدهند.

تاثیر seo بر روی پباده سازی مغازه اینترنتی
یکی‌از نکاتی که در پباده سازی دکان اینترنتی بسیار اساسی و تاثیر گذار است، seo وب سایت هست. معمولا وبسایت های فروشگاهی نیاز به سئوی بسیار حاذق و حاذق دارا هستند. درصورتی که که بهینه سازی وبسایت فروشگاهی کارکشته باشد، با سرچ کردن محصولاتی که در وبسایت فروشگاهی بار گذاری گردیده اند، وب سایت متبوع در شیت ابتدا گوگل نشان داده میشود. درین حالت معمولا تعداد کسانی که از مغازه اینترنتی بازدید می نمایند ارتقا مییابد. با ارتقاء یافتن تعداد بازدید کنندگان، واحد سنجش فروش یک وبسایت فروشگاهی نیز بیشتر می‌گردد.

در هنگام پباده سازی مغازه اینترنتی بایستی به seo و سئو وبسایت دقت بسیار متعددی بشود. چون مبنا ریزی seo وبسایت در هنگام پباده سازی مغازه اینترنتی انجام می گردد و بقیه عمل های مرتبط با بهینه سازی جهت کامل شدن آن انجام میشوند. پباده سازی دکان اینترنتی چنانچه به طور seo و سئو گردیده انجام نشود، نمی اقتدار آن تارنما را به مرتبه های برتر موتور های کاوش رساند. براین اساس در زمانی که طراحی وب فروشگاهی انجام میگردد، طراح تارنما می بایست اعتنا ویژه ای بر روی بهینه سازی تارنما داشته باشد.

سئو وب سایت میتواند یک کدام از کارهایی به شمار برود که قیمت و اهمیت یک تارنما را ارتقاء میدهد. براین اساس بهتر میباشد که از به عبارتی اولِ پباده سازی دکان اینترنتی به seo وبسایت دقت ویژه ای بشود. پباده سازی مغازه اینترنتی سوای بهینه سازی سازی مطلوب می‌تواند منجر ضرر های متعددی بشود. چون وبسایت هایی که باصرفه نباشند، امتیاز بالایی ندارند و این قضیه سبب ساز می‌شود تا در درجه های بسیار تحت قرار بگیرند. مطلقا تارنما های با امتیاز معدود که در صفحه های ابتدا گوگل قرار ندارند، بازدید بسیار پاره ای دارا هستند و فاقد قیمت و اعتبار میباشند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 23:28

ارتقا وفاداری مشتریان
مردم مشتریانی که به طور حضوری خرید می‌نمایند در بیشتر مواقع با خرید از مغازه رابطه خویش را با دیگر تولیدها و تخفیفات آن مغازه انقطاع می‌نمایند و شاید خرید بعدی خویش را در فروشگاهی دیگر انجام دهند ولی نکته قابل اندیشه این میباشد که یک نرم‌افزار رابطه خویش را با مشتریان استمرار میبخشد و این وفاداری در میان کسب و فعالیت و مشتریان تاثیر بسزایی در یاد آوری و ارتقاء فروش آن خواهد داشت. اطلاعاتی که استفاده کننده در اولِ ورود به نرم‌افزار در چنگ کسب و عمل موردنظر قرار میدهد مسیر جدیدی را برای ثبت رابطه در میان مشتریان و کسب و کارایجاد می‌نماید که در شرایطی که بخواهیم به یکی‌از این موردها اشاره کنیم شایسته ترین آیتم پست الکرونیکی مارکتیننگ است که امروزه تاثیر بسزایی در فروش کسب و امور دارااست.
 

برنامه‌ها، کسب و امور، شبکه های عمومی
کانال‌ های اجتماعی و طراحی اپلیکیشن  همواره نقش بسزایی در بازاریابی اینترنتی دارا هستند و کسب و امور با استعمال از این رابطه کانال‌ای هدف ها بازاریابی و فروش خویش را با جامعه آماری بالایی پیش می برند به این ترتیب داشتن یک نرم‌افزار کاربردی با امکان اشتراک‌گذاری این قابلیت را به یوزرها کانال‌های اجتماعی میدهد که سلایق خویش را با دوستان به اشتراک بگذارند و غیرمستقیم تبلیغاتی هم برای کسب و عمل موردنظر انجام داده میباشد؛ در سود با استعمال از این رابطه زنجیره‌ای و اشتراک گذاری تولیدها برنامه راجع به فروش و بازاریابی کسب و فعالیت متبوع پرورش اکثری شاهد خوا هیم بود.

سبقت از رقبا
ایا برنامه برای کسب و کارم اثرگذار میباشد؟ سوالی که شاید اولِ فعالیت ذهن صاحبان کسب و امور را درگیر نماید و شاید در به عبارتی نقطه استارت  این پرسش را نوعی استفهام انکاری برداشت نمایند و کسب و فعالیت خویش را از نرم افزار منحصر به فرد محروم نمایند ولی این برداشت غلط صرفا فرصتی برای بقیه رقبای آن ها ساخت و ساز می‌نماید و لامپ‌های بازاریابی اینترنتی رقبا را پرفروغ می‌نماید پس با در ر لحاظ دریافت کردن این قضیه که بازاری دیده نشده و بازخوردی شگفت انگیز در دیده‌انداز کسب و شغل های آنلاین چشم میگردد صرفا کافی میباشد استراتژی برای ساخت و ساز و پباده سازی یک برنامه گوناگون و متناسب با کسب و عمل خویش را با مجموعه نرم‌افزار نویسی ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ سر بین بگذارد و به راحتی گوی رقابت را از حریفان .
 

 ارتقاء ترافیک ورودی به وبسایت
گوگل و محتوا دو دوست طلاق ناپذیر که تاثیر متقابلی بر ترافیک ورودی به وبسایت هر تیم دارا‌هستند، مجموع کوشش کسب و امور از سرمایه‌گذاری در بخش محتوا منجرب ورودی بیشتر و در سود ارتقا فروش تولیدات میگردد،  در‌این در میان فکر کنید کسب و کاری، اپلیکیشنی با کلیدواژه‌هایی که در وب سایت فروشگاهی‌اش به کار گیری نموده است پباده سازی نماید و در دست مشتریان خویش قرار دهد و روزمره کلی مخاطب از آن استفائه نمایند و آن را دانلود نمایند، درین مرحله میباشد که گوگل با ارزیابی نرم‌افزار موردنظر در درجه‌بندی تارنما آن کسب و عمل تجدید حیث می‌نماید و شایسته ترین رده را برای ارتقاء ترافیک و ورودی به آنان کادو می‌نماید.
 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 17 شهريور 1399 ساعت: 22:19


تفاوت طراحی سایت
وب سایت فروشگاهی بر طبق نوع جنس ارائه گردیده معمولا دارنده یک ویترین میباشد که در برگه ی در آغاز قرار میگیرد و شما می‌توانید مثال ای از شایسته ترین و جدیدترین فرآورده ها و تولید ها خویش را در‌این ویترین قرار داده و یک روءیت کرد کلی از وب سایت را به مشتری و بازدید کننده ی وب سایت اکران دهید.

طریق مدیر:
یکی مهم‌ترین تفاوت های ساخت سایت های فروشگاهی با بقیه وبسایت ها شیوه ی مدیر این وبسایت ها میباشد. به باعث تغییرات در ارزش و خصوصیت های تولید ها، نوع محصول و… ممکن میباشد شما نیاز داشته باشید تا به طور روزمره یا این که در مقطع مدت کوتاهی، این تغییرات را در وب سایت ساخت فرمایید. براین اساس نیاز میباشد تا وبسایت های فروشگاهی نوعی پباده سازی شوند که رئیس آنها در عین آسانی، پاسخگوی نیازهای دارای ی وبسایت باشد و گرفتاری های مدیریتی کمتری داشته باشد.

معرفی بهتر تولید ها:
ساخت سایت فروشگاهی به شما این قابلیت و امکان را میدهند که تولیدها را ریز به ریز برای بازدید کننده شرح داده نقاط قوت، خصوصیت های پر رنگ و نقاط ضعف برای آن گزینش نمایید، قابلیت و امکان مقایسه برای پارامتر های تولیدها ساخت‌و‌ساز نمایید. برای آنان امتیاز دهی قرار دهید، فروش ویژه داشته باشید، گارانتی و رنگ بندی تولیدات را نیز انتخاب فرمائید.

آمار گیری جامع:
یکی‌از برتری های پر رنگ ای که طراحی وب های فروشگاهی نسبت به بقیه وب سایت ها دارا‌هستند، آمار دهی بسیار جامع آنها است. شما در‌این نوع وبسایت ها میتوانید آمار های روزمره، هفتگی، ماهانه و هر ساله از تارنما بگیرید. ترازو موجودی خویش را در دست گرفتن کرده. مقدار فروش تولید ها و معیار درآمد را در دوران های هنگامی متعدد مقایسه فرمائید.

نکات کلیدی در ساخت سایت فروشگاهی
نکات و مواقعی در ساخت سایت فروشگاهی وجود داراست که رعایت آن از اهمین ویژه ای شامل است.

۱-وب سایت فروشگاهی پباده سازی گردیده می بایست معمولی، کاربردی با قابلیت و امکان های بدون نقص باشد.

۲-تارنما فروشگاهی از گرافیک قابل قبولی برخوردار باشد ولی همواره دقت داشته باشید تصاویر مصرف شده وسعت بالایی نداشته باشند.

۳-رعایت اصول بهینه سازی برای ارتقا سکو وبسایت در موتور های کاوش از سایر موضوعاتی میباشد که می بایست در پباده سازی رعایت گردد .

۴-رعایت استاندارد های جهانی در ساخت وب سایت

۵-امکان به کار گیری در نسخه گوشی و طراحی وب سایت ریسپانسیو

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 20:00


خرید قالب و پلاگین مبلغی وردپرس از مارکت های اهل ایران
یکسری وبسایت در جمهوری اسلامی ایران هم مبادرت به فروش قالب ها و پلاگین های مبلغی  طراحی سایت  تم فارست میکنن با بها هایی در بین 10 هزار تومان تا 100 هزار تومان. فقط حرفی که میتونم بهتون بگم اینه که‌این وب سایت ها کلیه فارغ از برو و بازگشت ورژن نال گردیده رو دارن میفروشن بهتون و کلیه هم تاکید دارن که ما ورژن مهم و دارنده لایسنس رو داریم بهتون می فروشیم. اگه شما ارزش دلاری هر پلاگین و یا این که قالب رو نگاه فرمایید و یه اکانت کتاب بی آلایش کنین میبینین که با 60 – 70 هزار تومان نمیتونین ورژن دارنده لایسنس رو بخرین و به هیچ وجه این سخن که ما قالب اورجینال می‌فروشیم منطقی وجود ندارد. بازم میگم ورژن ای که شما می خرید فرقی با ورژن نال نداره. قصد اینجانب محکوم کردن وبسایت های فروش قالب و پلاگین وجود ندارد البته توجیهی که‌این تارنما ها برای فروش میارن قابل قبول وجود ندارد. هرچند ورژن های نال قالب ها رو میشه با آنالیز کردن سورس کد ها از نظر امنیت تحلیل کرد تا امنیت سایتتون بخطر نیفته البته از حیث رسمی فعالیت صحت وجود ندارد. توصیه اینجانب واسه اینکه از ورژن های نال به کار گیری نشه و از مارکت های اهل ایران هم خرید نشه اینه که یا این که ورژن اورجینال رو از روش تارنما هایی که خرید از مارکت های اهل ایران رو ریلکس خیس کردن و انجام میدن به کار گیری بشه ولی با دقت به ارزش دلار در جمهوری اسلامی ایران این عمل ممکنه برای خیلی از کسب و امور توجیه منطقی نداشته باشه ولی اینجانب میگم اگه شما حقیقتا میخواید به طور ماهر کسب و کارتن رو پیگیری نمائید این هزینه منطقی خواهد بود. همچنین میتونید از قالب های اهل ایران که بوسیله توسعه و گسترش دهنده های داخلی ساخت و ساز شدن استعمال فرمایید. و یا این که قالب منحصربه‌فرد برای کسب و انیمیشن پباده سازی فرمائید که در نصیب دیگه ای این آیتم رو بیشتر توضیح میدم.

قالب های وردپرس از نگاه seo با صرفه هستن؟
یکی‌از موردها اصلی در پباده سازی یک تارنما سئو برای seo هستش، که بایستی به طبع توی فرآیند ساخت سایت در حیث گرفته بشه. قالب یک وبسایت و سورس کدش هم از فاکتور های بهینه سازی می‌باشد که بایستی به طبع در لحاظ گرفته بشه. قالب وردپرس بایستی از لحاظ سئویی باصرفه باشه. اگه خودتون به بهینه سازی شناخت داشته باشین میتونین با آنالیز سورس کد قالبتون باصرفه بودنش رو محاسبه نمائید علاوه بر سورس کد ابزارهای دیگه ای هم برای تحلیل وجود داره که از اونها هم میتونین استعمال فرمایید و یا این که اگر که خودتون شناخت به‌این موردها ندارید با یک کارشناس برای تحلیل بهینگی قالب مدنظرتون مشورت کردن فرمائید. اکثر قالب هایی که گروه گسترش دهنده ماهر پشت اون هستن از نظر seo همت قابل قبولی دارن و میتونن واسه به کار گیری مطلوب باشن.
اگه از هیچ کدوم از قالب های وردپرس خوشم نیومد چیکار کنم؟
هرچند قالب های بسیار متعددی واسه وردپرس پباده سازی گردیده البته بازم ممکنه شما هیچکدوم رو نپسندین و از هیچ کدوم خوشتون نیاد و تصور کنید که دیگه به آخرش رسیدین و وردپرس بدردتون نمیخوره البته اینطور وجود ندارد شما نیاز به یک قالب منحصربه‌فرد دارین که بوسیله یک طراح رابط کاربری منحصربه‌فرد کسب و عمل خودتون پباده سازی گردیده باشه و تمامی تجهیزات مدنظرتون با ظواهر دلخواه شما پباده سازی بشه. فعلا اکثر اشخاصی که توی کشور ایران خودشون رو طراح وب سایت میدونن صرفا کاری که انجام میدن نصب وردپرس ، نصب یک قالب مهیا ، ایمپورت کردن دموهای فراهم و تحویل به مشتری می باشد! به همین برهان بارها گردیده که دیدم عده ای تفکر کردن هر که که از وردپرس به کار گیری میکنه یعنی یک قالب فراهم روی وب سایت نصب کنی و مجموع. قالب های منحصر به فرد از هر لحاظ که تصور کنید واسه تارنما شما بهتر هستش و خویش اینجانب به شخصه ترجیح میدم به مکان قالب فراهم از قالب مخصوص به کارگیری کنم.

قالب منحصر وردپرس چه می باشد؟
همونطور که نخستین مقاله گفتم وردپرس متن گشوده می‌باشد و این سبب میشه که گسترش دهندگان وردپرس دستشون گشوده باشه و براحتی برای وردپرس پلاگین و قالب بسازن. شاید واژه قالب منحصر وردپرس به گشتون خورده باشه میخوام تفاوت قالب های فراهم وردپرس رو با قالب های مخصوص بگم بهتون. قالب های مهیا که پباده سازی میشن معمولا با یک کدام از پلاگین های برگه ساز وردپرس سازگارن که سبب میشه شما بتونید المان های متفاوت رو توی کاغذ اتون سوای اینکه کد نویسی فرمائید به کار گیری فرمایید و شعار کلیه قالب های فراهم هم همینه که فارغ از داشتن مهارت کد نویسی وبسایت خودتون رو پباده سازی فرمائید.
علاوه بر اینها قالب های فراهم معمولا تعداد متعددی دمو و صفحات از پیش فراهم گردیده دارن که کلیه نوع ذوق و کاربری ای رو پوشش بده. برای مثال قالب های وردپرسی ای داریم که هم میتونه فروشگاهی باشه ، هم خبری باشه و هر نوع وب سایت دیگه ای. این موردها منجر میشه سورس کد قالب سنگین بشه و از دید باصرفه گی شما رو مبتلا ایراد کنه . ولی زمانی قالب مخصوص پباده سازی میشه صرفا صفحاتی که واسه شما نیاز می باشد پباده سازی میشه و المان هایی که نیاز دارین رو توی شیت پباده سازی میکنن و این منجر میشه از لحاظ باصرفه بودن قالب شما مرتبه یک باشه. جدای از این شما با قالب فراهم واسه ظواهر سایتتون محدودیت دارین و خیلی توان مانور ندارین نهایتا بتونید رنگ المان رو عوض فرمایید و یا این که بزرگی و کوچکی اون رو مشخص و معلوم فرمایید البته وقتی که قالب مخصوص پباده سازی بشه هر نوع پباده سازی ای که مدنظرتون باشه پیاده میشه. گروه فنی مشهدکد یکی‌از قویترین گروه هایی می باشد که در حوزه وردپرس کار میکند و با تجریه ای که در نشر یک سری پلاگین وردپرس در مخزن وردپرس و یکسری قالب منحصر وردپرس داشته ایم میتونید شایسته ترین تجربه رو با ما داشته باشید برای استارت میتونید از روش شیت تماس با ما در تماس باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 15 شهريور 1399 ساعت: 17:04


از تصاویر کیفیت خوب و خلاقانه به کارگیری نمایید :
اولی و مهمترین مقصود به کار گیری از تصاویر در طراحی سایت  ، داشتن ظاهری مطلوب و خوب به حیث وارد شدن تارنما میباشد. البته خیر این که  از هر عکس سابق و تکراری استعمال کرده و انتظار داشته باشید مخاطب وب سایت شمارا بپسند

هیچ کاربری از دیدن یک وب سایت کم آب و بی روح لذت نخواهد پیروزی. برای به کارگیری درست از تصاویر در طراحی وب سایت  از تصاویر دارای ربط و باکیفیت به کار گیری فرمائید. این مورد در ساخت وب سایت بسیار اساسی هست. چون به کارگیری از تصاویر هم دارنده مقررات خاص خویش می باشد.

تصاویر  می بایست باکیفیت مطلوب و وسعت نادر گزینش گردیده تا موجب کاهش سرعت وب سایت شما نشود. دقت فرمایید که سرعت تارنما یک فاکتور اصلی در بهینه سازی و seo تارنما شما میباشد که می بایست از اولِ عمل  همگی جوانب آن را در لحاظ بگیرید.

سایز تصاویر هم می بایست متناسب با مقاله شما گزینش خواهد شد. برای یک نوشته ی علمی یک تصویر با اندازه میانگین (۶۰۰X400) کافی میباشد و برای منو ها و لوگوی وب سایت از تصاویر با سایز کوچک استعمال فرمایید. به کار گیری از تصاویر بیشتراز حد پهناور در مطالب سبب ساز سنگین شدن صفحه های وبسایت و در سود کاهش سرعت بار گذاری وب سایت می گردد.

عملکرد فرمائید در حالتی که مقاله ها طولانی می‌نویسید قطعا از یک یا این که تعدادی تصویر دارای ربط  استعمال نمایید. چون تصاویر هم منجر تنوع و رفع خستگی خواننده گردیده و هم فهم مقاله را برای وی ریلکس‌خیس می‌کند. یک تصویر مطلوب و دارای ارتباط گهگاه بیشتراز چند خط توضیح و متن به مخاطب در فهم و شعور مقاله یاری می‌نماید. به کاربردن تصویر متناسب با قضیه نیز از سایر نکات اساسی هست. عملکرد فرمایید تا جایی که می توانید عکس‌های کیفیت عالی بگیرید و از آنان به کار گیری فرمائید. درصورتی که هم نمی‌تونید عکس‌های کیفیت عالی را برای وب سایت خویش تعیین فرمایید.

۵ – فرم تماس مطلوب پباده سازی نمائید :
داشتن فرم تماس معمولی برای برقراری رابطه مخاطب با شما از سایر نکات اساسی در طراحی وب به حساب میآید. یک قسمت فراموش گردیده وجود نصیب تماس با ما و داده ها تماس است. فکر کنید که استفاده کننده وارد وبسایت شما گردیده و به فرآورده یا این که سرویس ها شما عشق و علاقه‌مند میباشد و نیاز داراست برای کسب داده ها بیشتر با شما از روش پست الکرونیکی یا این که تلفن در تماس باشد، البته شما هیچ‌سیرتکامل راه و روش ارتباطی را به استفاده کننده نشان نداده‌اید.

قرار دادن داده ها تماس در بخش قابل رویت کرد و بالایی تارنما از دو جهت به شما امداد میکند :

سبب ساز اطمینان مخاطب از عمل شما می گردد : هنگامی یک تارنما خدماتی داده ها ارتباط تلفنی یا این که نشانی و آدرس اینترنتی خویش را در تارنما قرار می دهد در مقایسه با بقیه وبسایت ها که صرفا یک آدرس اینترنتی قرار داده‌اند یا این که ابدا قسمت تماس ندارند بسیار قابل اعتماد‌خیس میباشد.
سبب ساز فروش بیشتر می‌گردد : در سایتی که یوزرها میتوانند به راحتی با شما رابطه برقرار کرده و همگی داده ها تماس شما پیش روی آن ها هست طبیعتا فروش بیشتری انجام گردد چون مخاطب اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.
سایتی که هیچ داده ها تماسی از خویش ارائه نمی‌دهد در جلب اعتماد مخاطبان ناموفق خواهد بود و در فیض فروش و سوددهی آن تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت. تهیه و تنظیم فرم تماس برای تولید اعتماد فی مابین مشتری و شما از سایر نکات اساسی در ساخت وب سایت میباشد.

۶ – سرعت وب سایت را بالا ببرید :
یک قسمت بسیار اساسی هم در ساخت سایت و هم در نصیب باصرفه‌سازی و بهینه سازی وبسایت مرتبط با سرعت وب سایت شما است. قسمت مبنا و اصلی در سرعت تارنما به تعیین هاست مطلوب و آن گاه به کارگیری از کانال‌های توزیع محتوا یا این که CDN میباشد.

پس از این روند بقیه مسائل مربوط به تارنما مرتبط با نوع ساخت سایت و نرم افزار نویسی آن هست که به طبع بایستی رعایت نمایید. در غیر این شکل هر چقدر مطالب موثر و کاربردی ارائه فرمایید البته وبسایت کندی داشته باشید درجه خیر در حاصل جست‌وجو نخواهید داشت. سرعت وب سایت جز نکات بسیار اصلی  میباشد که مدام بایستی در لحاظ قرار گرفته گردد.

رعایت موارد ذیل به هنگام طراحی وب به شما در ارتقا سرعت تارنما یاری خواهد کرد :

استعمال دستکم از Java و CSS  :
درصورتی که نیاز دارید در وبسایت خویش از کدهای جاوا به کار گیری نمایید کوشش نمائید این کدها را به انتهای صفحه ها وب سایت منتقل نمائید تا در هنگام بار گذاری شدن سبب سنگین شدن وب سایت نشود.

همینطور در تایپ کردن CSS ها کارایی نمایید کلیه متغیر‌ها را در یک یا این که دو پوشه قرار دهید و از ساختن چند پوشه CSS برای قسمت های متفاوت وبسایت خودداری کنید. چون منجر کندی بیش تر از حد وب سایت شود.

به کارگیری استاندارد از چندرسانه ای :
 از تصاویر و حتی فیلم برای پر‌نور‌خیس کردن قضیه و انتقال بهتر مقاله به مخاطب استعمال میگردد. ولی این استعمال می بایست درتوان استاندارد باشد. چنانچه از فیلم در مقاله‌ها خویش استعمال می کنید عملکرد نمائید وسعت قابل قبولی داشته باشد تا سریع‌خیس بار گذاری خواهد شد. همینطور تصاویر وب سایت را تا جایی که می توانید نادر وسعت نمایید.

عملکرد نمایید مولتی مدیای مصرف شده را بر روی هاست خویش قرار دهید و به منابع فرنگی پیوند ندهید. برای مثال شما در نوشته ی علمی خویش تصویری قرار داده اید البته آن تصویر روی هاست دیگری قراردارد و شما صرفا آن را در وبسایت خویش پیوند نموده اید.

پس هر توشه کاربری بخواهد آن نوشته ی علمی را مطالعه نماید بایستی پوشه تصویر از وب سایت دیگری لود گردد. در شرایطی که آن وب سایت بیرون از دسترس باشد مرورگر مقطع متعددی را برای بار گذاری کردن تصویر وقت صرف می‌نماید که فیض آن کاهش چشمگیر سرعت تارنما شماست. به همین عامل عملکرد فرمایید مدام کلیه مطالب و فولدر های تارنما را به هنگام ساخت سایت بر روی هاست خویش میزبانی فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 12 شهريور 1399 ساعت: 16:36



در عصر طراحی سایت فروشگاهی با جوملا ، یار هم وبسایت فروشگاهی دیجیکالا رو با جوملا پباده سازی می‌کنیم ، شاید بپرسید : مگه میشه ؟ یعنی جوملا انقدر کارکشته و وسیع می باشد که بشه وبسایت دیجیکالا رو پباده سازی کرد باهاش ؟ بایستی بگم آری جوملا خیلی عظیم و توانمند می‌باشد و به راحتی میشه باهاش طراحی وب سایت دیجیکالا رو انجام اعطا کرد . البته چرا تصمیم گرفتیم که وبسایت دیجیکالا رو پباده سازی کنیم ؟ طراحی وب سایت دیجیکالا مستلزم این است که با پلاگین ها و مورد ها مختلفی تو جوملا عمل کنیم و نسبتاً میتونیم اینطوری همگی چیز جوملا رو حافظه بگیریم این شد که ما برای عصر ، ساخت وب سایت دیجیکالا رو تعیین کردیم
هر روز تعداد اشخاص علاقمند به یادگیری ساخت سایت با جوملا بیشتر و بیشتر میشود البته دلیلش چی میتواند باشد؟ در سال‌های اخیر، جوملا تبدیل به دوستداشتنی‌ترین ابزار برای پباده سازی و ساخت سایت در عالم شده‌است و این دستور منجر گردیده تا متخصصین و کارآفرینان منطقههای گوناگون در ادامه یادگیری فعالیت با جوملا باشند تا بتوانند فن‌ی خویش را به سطح دیگری از بازار ارائه دهند.

جوملا یک سیستم رئیس محتوا میباشد، یعنی ابزاری میباشد که با آن میتوانید یک وب سایت فردی ، شرکتی ، فروشگاهی یا این که هر آنچه دوست دارید بسازید و سرویس ها یا این که محصولاتتان را در وب به اشتراک بگذارید. علاوه بر این‌ها شما هیچ گاه برای افزودن یک خصوصیت منحصربفرد در وبسایت خویش، نیاز به اپ نویسی ندارید و به راحتی با نصب یک پلاگین می توانید این خصوصیت‌ها را درسایت خویش داشته باشید. پلاگین‌ها روزمره بوسیله هزاران نفر در سراسر عالم آپ دیت می شوند و بهبود مییابند که به‌این مفهوم میباشد که وب سایت شما با بروزترین خصوصیت‌های روز جهان پیش خواهید رفت.

جوملا خصوصیت‌های فوق العاده‌ای دارااست که مشتمل بر موردها پایین میباشد :

 

joomla بدون پول میباشد و بطور عظیم در سراسر دنیا از آن استعمال می‌نمایند.
جوملا مداوم در اکنون بروزرسانی برای بهبود هرچه بیشتر پلتفرم، به لطف جامعه‌ای وسیع که وقتشان را داوطلبانه می گذارند تا ما بتوانیم به خیر و خوبی از این ابزار فوق العاده استعمال کنیم.
راحتی عمل با جوملا : هر کسی می تواند با تعدادی ساعت فراگیری طراحی وب با جوملا ، تارنما خویش را بسازد.
سات های جوملایی را میتوان به طور کامل فردی سازی کرد ، چه از نظر صفحه ارایی چه از حیث کارکرد.
نکته خیلی اصلی اینه که بهینه سازی friendly می باشد، یعنی اینترنت سایتی که با جوملا فعال‌سازی گردیده، در شرایطی‌که اصول seo رعایت بشه به راحتی در موتور های کاوش مرتبه گیری میکند.
در پکیج استثنایی فراگیری پباده سازی دکان اینترنتی دیجیکالا با جوملا، کل جزئیات نصب، اجرا و مدیر یک وبسایت فروشگاهی جوملایی را بصورت تماما عملی نشان داده گردیده تا هر کسی بعداز دیدن این فراگیری های طراحی وب با جوملا بتواند تارنما خویش را راه‌اندازی و رئیس نماید.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 6 شهريور 1399 ساعت: 19:02


مطلقا پیشنهاد میکنیم از قالب های ماهر طراحی سایت به کارگیری نمائید، چرا‌که شایسته ترین فیدبک را می‌گیرید. روال نصب قالب های ماهر هم بسیار بی آلایش می باشند. کافیست پوشه های دریافتی از در هاست خویش آپلود فرمائید و یک مرحله نصب داراست تا پوشه ها در هاست و دیتابیس وب سایت قرار بگیرند و آنگاه وبسایت فراهم میباشد! به همین راحتی!

حال کافیست قسمت های گوناگون قالب را بر پایه ی نیاز خویش سفارشی سازی فرمایید. برای مثال از فی مابین یک سری استایل منو که در پیکربندی آن قالب وجود داراست، منو متبوع خویش را گزینش فرمایید، متن ها باطن فوتر وب سایت را تغییر‌و تحول دهید، دکوراسیون صفحه ها تارنما را با برگه ساز ها فارغ از کدنویسی تغییر و تحول دهید و سفارشی سازی نمائید و ... .

یک رویکرد دیگر هم این میباشد که در آغاز خویش وردپرس نپخته را نصبغ فرمائید و آن‌گاه قالب ناپخته را روی وردپرس نصب نمائید و مجموع سفارشی سازی ها را انجام دهید که ولی این عمل وقتگیر خیس خواهد بود و دقیقا هم مانند دمو قالب، وب سایت شما ساخته نمی‌شود. سفارش ما از طریق اولیه میباشد که دقیقا یک دمو وبسایت فراهم را بالا می‌آورید و بعد قسمت هایی را تغییر تحول می دهید.

ساخت و ساز مغازه اینترنتی در وردپرس با ووکامرس چه طور میباشد؟
در‌صورتی‌که قالب فروشگاهی خریداری کرده باشید، یاور قالب پلاگین ووکامرس نیز نصب میشود که اصولا این پلاگین شایسته ترین پلاگین مغازه ساز وردپرس میباشد و می‌توانم بیان‌کنم که مجموع مغازه هایی که با وردپرس فعال‌ساز‌ی گردیده اند، از این پلاگین به کار گیری می نمایند.

پلاگین ووکامرس، تجهیزات یک مغازه بی نقص را برای شما در تارنما مهیا می نماید و آنان را به پنل رئیس وبسایت شما اضافه می نماید. از جمله قسمت های مثل ساخت و ساز متاع، درگاه های بانکی، نصیب سبد خرید و پرداخت، تثبیت سفارشات مشتری، مدیر سفارشات و ... را در تارنما شما تولید می نماید تا بتوانید یک دکان بدون نقص داشته باشید.

برای یادگیری عمل با ووکامرس و فراگیری ووکامرس نیز، در به عبارتی وبسایت فصل وردپرس یادگرفتن های مورد نیاز جای دارد. اما در عصر فراگیری وردپرس در تارنما فصل وردپرس، تماما از گام نخستین وردپرس تا فعال سازی یک تارنما و دکان ماهر نقل شده میباشد که در صورتی‌که تصمیم به یادگیری طراحی وب و دکان با وردپرس دارید، می‌توانید از آن عصر استعمال فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 6 شهريور 1399 ساعت: 2:07


بیشتر شما هنگامی که وارد و طراحی سایت میشوید، در ادامه مال متبوع خویش می‌باشید تا آن را پیدا نمایید و داده ها خویش را راجع به آن متاع بیشتر نمائید. به همین ادله در ساخت سایت فروشگاهی بایستی بدین نکته اعتنا بخش اعظمی داشته باشید. هرچه که جعبه جستجوی وبسایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی میتوانند کالا متبوع خویش را پیدا نمایند و آن کالا را خریداری کند. بعضا از وب سایت هایی که به طور توسعه یافته پباده سازی نشده اند جعبه کاوش آن‌ها هم توسعه یافته نیست و به همین عامل مشتری نمی تواند متاع متبوع خویش را پیدا نماید. برای اینکه مشتریان تولیدها شمارا خریداری نمایند بهتر میباشد به‌این نکته اعتنا اکثری داشته باشید تا بتوانید تولیدها تارنما خویش را به فروش برسانید.


طریق های خرید در ساخت سایت فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در‌این نحوه پرداخت بایستی نخست به طور آنلاین فاکتور خرید را پرداخت کرده و بعداز آن متاع برای شما ارسال گردد. در اکثر مغازه های دیجیتال صرفا طریق خرید پرداخت آنلاین می‌باشد.
پرداخت در محل
اکثر وقت ها یوزرها، طرز پرداخت در محل را ترجیح می‌دهند. به جهت اینکه در‌این طرز احتمال کلاهبرداری کاهش می‌یابد. این طرز بدین شکل میباشد که بعد از تثبیت پیشنهاد و تحویل جنس در جای متبوع، هزینه آن پرداخت میگردد.


سوال های متداول ساخت سایت فروشگاهی
چرا طراحی وب فروشگاهی اینترنت وان؟

گروه اینترنت وان با مثال شغل های براق و سوابق همیاری با برندهای دارای اعتبار مانند دامداران، مینو، تواضع، دلبند،violet و ... آیتم قابل قبولی برای ساخت وب سایت شما هست.
هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی منحصر به فرد چه‌طور احتساب می‌شود؟
با اعتنا به استانداردهای اپ نویسی، جذابیت و کیفیت پباده سازی، تعرفه وبسایت گزینش میگردد. هزینه طراحی وب سایت در جمهوری اسلامی ایران از یک‌سری صد هزار تومان تا چندین صد میلیون تومان متغیر میباشد. در واقع ارزش طراحی وب متناسب با سرویس ها ارائه شده‌است. هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی اینترنت وان با اعتنا به به کارگیری از تکنولوژی های روز جهان، نگهداری کیفیت و رعایت استاندارد ها، متعادل و مطلوب است. همینطور شما میتوانید برای دیدن مثال شغل های طراحی وب سایت فروشگاهی فراهم به نشانی https://sitedesign.ws رجوع‌نمایید.
فرایند طراحی وب فروشگاهی مخصوص در اینترنت وان به چه شکل میباشد؟
در پباده سازی منحصر بعداز عقد قرارداد، نخست صاحبکار فرم داده ها اول را کامل شدن و در شکل وجود تصاویر یا این که کاتالوگ و یا این که بقیه فولدر ها،به اینترنت وان تحویل داده میشوند. یک‌سری روز بعداز دوران بندی و در غایت نیازسنجی و آغاز پروژه،اتود های صفحه ها متعدد از نصیب گرافیک به صاحبکار جهت نظارت و حیث سنجی تحویل داده میشوند، در شکل تأیید،طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به نصیب مربوطه ارجاع و در غایت جهت تأیید دوباره بر روی وب قرار میگیرد،در شکل عدم تأیید طرح،درخواست تغییرات و یا این که پباده سازی به تعداد نامحدود بدون پول میباشد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399 ساعت: 0:49